Produkts pievienots grozam!
Preču katalogs

Biežāk uzdotie jautājumi

Vai preču cena Kurši veikalos atšķiras no www.kurshi.lv pieejamās cenas?
.

Jā, Kurši veikalu cenas atšķiras no www.kurshi.lv cenām. Preces ar vietnē www.kurshi.lv redzamajām cenām iespējams iegādāties tikai noformējot pasūtījumu vietnē un, lūdzam ņemt vērā arī plānoto piegādes laiku, jo esot veikalā nav iespējams iegādāties preci ar vietnē norādīto cenu. Pasūtījumu nepieciešams iepriekš noformēt tiešsaistē.

Lapā www.kurshi.lv akcijas piedāvājumā ir dārza šūpoles, vai varu aizbraukt uz Salaspils veikalu un nopirkt uzreiz?
.

Preču un akciju piedāvājums veikalos Kurši un www.kurshi.lv atšķiras. Tiešsaistē pieejamās preces var nebūt veikalu piedāvājumā, vai arī būt ar atšķirīgu cenu. Lūdzu noformējiet pasūtījumu www.kurshi.lv un norādiet saņemšanas veidā Salaspils veikalu, vai izvēlieties piegādi ar kurjeru uz norādīto adresi.

Kā var zināt, kad saņemšu pasūtījumu?
.

Pēc pasūtījuma pabeigšanas un noformēšanas, tiek nosūtīts informatīvs e-pasts uz pasūtījumā norādīto epasta adrese ar plānoto pasūtījuma izpildes datumu. Gadījumā, ja maksājuma veids ir pārskaitījums vai līzings, iespējams termiņa pagarinājums, ja aizkavējas maksājums vai līzinga apstiprinājums no līzinga kompānijas. Papildus atsevišķi tiks saskaņots piegādes termiņš, ja piegāde ir ar manipulatoru.

Cik maksās velosipēda piegāde uz Balviem?
.

Piegādes izmaksas ir atkarīgas no izvēlētā piegādes veida. Atverot vietnē konkrētās precies anketu un zem attēla izvēloties sadaļu “Piegādes informācija” iespējams redzēt plānoto piegādes termiņu un piegādes izmaksas katram no iespējamajiem piegādes veidiem.

Ko nozīmē zvaigznītes pie preces?
.

Katram reģistrētajam klientam, kurš veicis pirkumu, ir iespēja novērtēt iegādāto preci un atstāt atsauksmi, kuru var izmantot kā papildus informāciju, iegādājoties preci. Zvaigžņu skaits norāda klienta novērtējumu precei – 1 zvaigzne ļoti zems vērtējums un 5 zvaigznes augstākais iespējamais vērtējums.

Cik daudz krāsas man nepieciešams, lai nokrāsotu sienu istabā?
.

Lūdzam izmantot nepieciešamā daudzuma kalkulatoru pie preces. Atveriet izvēlēto krāsu vietnē, un ierakstiet m2 sienai, kuru nepieciešams nokrāsot kalkulatorā. Atbildē iegūsiet cik  krāsas iepakojumus nepieciešams iegādāties. Plānoto krāsas izlietojumu uz m2 ir noteicis konkrētās krāsas ražotājs.

Kā noformēt līzingu?
.

Pasūtījuma noformēšanas procesa laikā iespējams noformēt līzinga pieteikumu. Tas ir, izvēloties līzingu, kā apmaksas veidu, tiek piedāvāta izvēle starp vairākām līzinga kompānijām. Lūdzam izvēlēties tīkamāko un pēc tam aizpildīt līzinga anketas jautājumus. Pieteikumu izvērtēs un ja nepieciešams papildus jautājumus uzdos līzinga kompānija, ja tas nebūs iespējams, tad Kuršu darbinieks.

 

Vai man piešķirs līzingu?
.

Līzinga pieteikumu izvērtēs un atbildi sniegs līzinga kompānija, katrs gadījums tiks izvērtēts individuāli un pirms tam, to nav iespējams izvērtēt.

Kāpēc nepieciešams reģistrēties?
.

Reģistrētajiem klientiem ir vairākas priekšrocības:

  • Saņemt aktuālos jaunumus un piedāvājumus;
  • Piedalīties Lojalitātes programmā un uzkrāt lojalitātes punktus, kurus var izmantot pasūtījuma daļējai apmaksai;
  • Sekot līdzi sava pasūtījuma procesam;
  • Savā profilā uzkrāt informāciju par veiktajiem pasūtījumiem.

Vai varu sarunāt papildus atlaidi?
.

Visi mūsu akcijas piedāvājumi ir redzami vietnē www.kurshi.lv. Kā arī reģistrējoties ir iespēja uzkrāt lojalitātes punktus.

Papildus Kurši veikalu klienti var veikt pirkumu summas uzkrājumu Klienta kartē par pirkumiem Kurši veikalos un krāt nākošajam atlaižu līmenim.

Kā arī veikalos var pieteikties pie Privāto personu konsultantiem.

Pasūtīju kravu ar blokiem, kāpēc varu izvēlēties tikai piegādi ar manipulatoru un cik tas maksās?
.

Preces, kurām ir specifiska iekraušana/izkraušana, kā piemēram ķieģeli, bloki un tml ,  izvēloties piegādi, to var nodrošināt tikai ar manipulatora palīdzību, jo kurjera pakalpojuma nodrošinātājs varēs izņemt preci, bet nespēs to izkraut nepieciešamajā vietā, īpaši, ja nebūs asfaltēts ceļa segums. Piegādes izmaksas tiks aprēķinātas atsevišķi, atkarībā no piegādes adreses un tuvākā Kurši veikala, no kura būs iespējams veikt piegādi. Rēķins par piegādes izmaksām tiks atsevišķi saskaņots ar klientu, pirms pasūtījuma izpildes.

Kas ir atlaižu kods?
.

Visiem lapas klientiem, vai arī noteiktos gadījumos reģistrētiem klientiem tiek piedāvāti atlaižu kodi. Ievadot šo kodu pasūtījuma noformēšanas brīdī laukā “Atlaižu kods”, pasūtījumam tiek piemērota atlaide, saskaņā ar akcijas nosacījumiem. “Atlaižu kods” nav obligāti aizpildāms lauks.

Kur varu iegūt atlaižu kodu?
.

Kods tiek publicēts vietnē, kādas noteiktas akcijas ietvaros vai izsūtīts reģistrētiem klientiem SMS vai e-pasta formā, izpildoties kādiem akcijas nosacījumiem.

Cik daudz attēlā redzamā preces krāsa var atšķirties no saņemtās preces?
.

Krāsas nianses iespējamas, jo saistītas ar dažādu ekrānu tehnisko specifikāciju un apgaismojumu, kādā attēls tiek skatīts vai uzņemts attēls. Krāsa neatšķirsies pēc būtības, tas ir, ja, attēlā ir balta prece, bet saņemta melna, tad šī ir kļūda krāsā. Bet  pastāv iespējamā variācija, ka attēlā izskatās balta krāsa, bet baltai krāsai varbūt tonalitāte no zili baltas, dabīgi baltas, dzeltenīgi balta vai pelēcīga, tāpēc, lūdzam ņemt vērā šīs krāsu tonalitātes iespējas.

Kāda ir minimālā Kurši interneta veikala pasūtījuma summa?
.

Interneta veikala minimālā pasūtījuma summa ir 5eur, neieskaitot piegādes izmaksas, neatkarīgi no preces svara vai izmēra.

Kāds ir preču garantijas termiņš?
.

Preču standarta garantija ir 24 mēneši. Sīkākai informācijai - spied šeit.

Kā var atgriezt preci?
.

Preci var atgriezt tuvākajā Kurši mazumtirdzniecības veikalā kopā ar aizpildītu veidlapu vai nosūtīt uz Kuršu juridisko adresi, Brīvības gatvē 301, Rīgā, LV-1006

Sīkākai informācijai - spied šeit.

Sazinieties ar mums

+371 25660001
I-V, 9:00-18:00
info@kurshi.lv

Veikali

 

Kurši veikalu adreses
un
 kontaktus skatīt šeit